Fpaste "evolute-0.5b-1.patch", #nvn, tyypiltään text/x-patch -- Tarjoa ladattavaksi -- Yritä näyttää selaimessa
Mimetyypin mukaan kyseessä on tekstiä:
diff -u src/alustus.cpp src/alustus.cpp --- src/alustus.cpp 2010-02-17 19:10:25.481803865 +0200 +++ src/alustus.cpp 2010-02-17 19:10:19.669302972 +0200 @@ -84,6 +84,7 @@ else { //virhe! sprintf(viesti, "%s", SDL_GetError ()); naytavirhe(viesti); + return 0; } } @@ -105,6 +106,7 @@ else { //virhe! sprintf(viesti, "%s", SDL_GetError ()); naytavirhe(viesti); + return 0; } } @@ -147,17 +149,19 @@ else { //virhe! sprintf(viesti, "%s", Mix_GetError()); naytavirhe(viesti); + return 0; } } //ladataan ääntä Mix_Chunk *lataaaani(const char *nimi, const short int kanava) { //ladataan aani - if (Mix_Chunk *tmp = Mix_LoadWAV_RW(SDL_RWFromFile(nimi, "rb"), kanava)) { + if (Mix_Chunk *tmp = Mix_LoadWAV(nimi)) { return tmp; } else { //virhe! sprintf(viesti, "%s\nCouldn't open %s", Mix_GetError(), nimi); naytavirhe(viesti); + return 0; } } diff -u src/asetukset.cpp src/asetukset.cpp --- src/asetukset.cpp 2010-02-17 19:10:29.165122933 +0200 +++ src/asetukset.cpp 2010-02-17 19:10:19.669302972 +0200 @@ -42,11 +42,11 @@ float kasautuminen = 0; short int valinta = 0; short int prewvalinta = 0; - short int asetusvalinta = 0; - short int prewaanenvoimakkuus, prewmusiikinvoimakkuus; while(!pois2) { alkuaika = SDL_GetTicks(); + short int prewaanenvoimakkuus = aanenvoimakkuus; + short int prewmusiikinvoimakkuus = musiikinvoimakkuus; //hiiri ja nappulat SDL_GetMouseState(&hiirix,&hiiriy); @@ -260,8 +260,6 @@ if(hiiriekanappi) hiiriprewekanappi = true; else hiiriprewekanappi = false; prewvalinta = valinta; - prewaanenvoimakkuus = aanenvoimakkuus; - prewmusiikinvoimakkuus = musiikinvoimakkuus; if(hoidatapahtumat()) pois2 = true; laskefps(); diff -u src/custommapit.cpp src/custommapit.cpp --- src/custommapit.cpp 2010-02-17 19:10:32.568939660 +0200 +++ src/custommapit.cpp 2010-02-17 19:10:19.672597807 +0200 @@ -35,6 +35,7 @@ #include <string.h> #include <dirent.h> #include <math.h> +#include <vector> #include "global.hpp" //karttavalikko @@ -55,7 +56,7 @@ struct dirent *ep; dp = opendir ("./maps"); if(dp != NULL) { - while(ep = readdir (dp)) { + while((ep = readdir (dp))) { sprintf(maptiedostot[a], "%s", ep->d_name); a++; } @@ -75,7 +76,7 @@ } //selvitetään, mitkä mapeista ovat stageja - bool onstage[maplkm]; + std::vector<bool> onstage(maplkm); for(int i=maplkm-1;i>=0;i--) { char tiedostopolku[40]; sprintf(tiedostopolku, "maps/%s.txt", mapit[i]); @@ -195,7 +196,7 @@ if(hiirix > 150 && hiirix < 400) { int i = maplkm - 1 - int(sivukasautuminen / 32); if(i > 8) i = 8; - for(i;i>=0;i--) { + for(;i>=0;i--) { if(hiiriy > 150 + i * 32 && hiiriy < 181 + i * 32) { soitaaani(nappi2); //ääni mappivalinta = i + int(sivukasautuminen / 32); diff -u src/newhiscore.cpp src/newhiscore.cpp --- src/newhiscore.cpp 2010-02-17 19:10:46.491787265 +0200 +++ src/newhiscore.cpp 2010-02-17 19:10:19.672597807 +0200 @@ -53,48 +53,7 @@ short int prewhsnimikohta = 0; //prewwit joka napille: uh, mikä homma :/ - bool nappiprew_a; - bool nappiprew_b; - bool nappiprew_c; - bool nappiprew_d; - bool nappiprew_e; - bool nappiprew_f; - bool nappiprew_g; - bool nappiprew_h; - bool nappiprew_i; - bool nappiprew_j; - bool nappiprew_k; - bool nappiprew_l; - bool nappiprew_m; - bool nappiprew_n; - bool nappiprew_o; - bool nappiprew_p; - bool nappiprew_q; - bool nappiprew_r; - bool nappiprew_s; - bool nappiprew_t; - bool nappiprew_u; - bool nappiprew_v; - bool nappiprew_w; - bool nappiprew_x; - bool nappiprew_y; - bool nappiprew_z; - bool nappiprew_ao; //nämä kolme ei ole käytössä :( - bool nappiprew_ae; - bool nappiprew_oe; - - bool nappiprew_1; - bool nappiprew_2; - bool nappiprew_3; - bool nappiprew_4; - bool nappiprew_5; - bool nappiprew_6; - bool nappiprew_7; - bool nappiprew_8; - bool nappiprew_9; - bool nappiprew_0; - bool nappiprew_bs; //backspace - bool nappiprew_space; //space + bool nappiprew[SDLK_LAST] = {false}; while(!pois2) { alkuaika = SDL_GetTicks(); @@ -143,338 +102,63 @@ } //testataan kaikki *vetin napit - if(pelaajaninputit[SDLK_SPACE]) { - if(!nappiprew_space && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = ' '; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_space = true; - } - else nappiprew_space = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_a]) { - if(!nappiprew_a && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'A'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'a'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_a = true; - } - else nappiprew_a = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_b]) { - if(!nappiprew_b && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'B'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'b'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_b = true; - } - else nappiprew_b = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_c]) { - if(!nappiprew_c && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'C'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'c'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_c = true; - } - else nappiprew_c = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_d]) { - if(!nappiprew_d && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'D'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'd'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_d = true; - } - else nappiprew_d = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_e]) { - if(!nappiprew_e && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'E'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'e'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_e = true; - } - else nappiprew_e = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_f]) { - if(!nappiprew_f && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'F'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'f'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_f = true; - } - else nappiprew_f = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_g]) { - if(!nappiprew_g && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'G'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'g'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_g = true; - } - else nappiprew_g = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_h]) { - if(!nappiprew_h && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'H'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'h'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_h = true; - } - else nappiprew_h = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_i]) { - if(!nappiprew_i && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'I'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'i'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_i = true; - } - else nappiprew_i = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_j]) { - if(!nappiprew_j && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'J'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'j'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_j = true; - } - else nappiprew_j = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_k]) { - if(!nappiprew_k && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'K'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'k'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_k = true; - } - else nappiprew_k = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_l]) { - if(!nappiprew_l && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'L'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'l'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_l = true; - } - else nappiprew_l = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_m]) { - if(!nappiprew_m && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'M'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'm'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_m = true; - } - else nappiprew_m = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_n]) { - if(!nappiprew_n && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'N'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'n'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_n = true; - } - else nappiprew_n = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_o]) { - if(!nappiprew_o && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'O'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'o'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_o = true; - } - else nappiprew_o = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_p]) { - if(!nappiprew_p && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'P'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'p'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_p = true; - } - else nappiprew_p = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_q]) { - if(!nappiprew_q && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'Q'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'q'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_q = true; - } - else nappiprew_q = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_r]) { - if(!nappiprew_r && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'R'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'r'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_r = true; - } - else nappiprew_r = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_s]) { - if(!nappiprew_s && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'S'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 's'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_s = true; - } - else nappiprew_s = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_t]) { - if(!nappiprew_t && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'T'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 't'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_t = true; - } - else nappiprew_t = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_u]) { - if(!nappiprew_u && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'U'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'u'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_u = true; - } - else nappiprew_u = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_v]) { - if(!nappiprew_v && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'V'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'v'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_v = true; - } - else nappiprew_v = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_w]) { - if(!nappiprew_w && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'W'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'w'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_w = true; - } - else nappiprew_w = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_x]) { - if(!nappiprew_x && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'X'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'x'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_x = true; - } - else nappiprew_x = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_y]) { - if(!nappiprew_y && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'Y'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'y'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_y = true; - } - else nappiprew_y = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_z]) { - if(!nappiprew_z && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - if(pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = 'Z'; - else hsnimi[hsnimikohta] = 'z'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_z = true; - } - else nappiprew_z = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_0]) { - if(!nappiprew_0 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '0'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_0 = true; - } - else nappiprew_0 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_1]) { - if(!nappiprew_1 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '1'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_1 = true; - } - else nappiprew_1 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_2]) { - if(!nappiprew_2 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '2'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_2 = true; - } - else nappiprew_2 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_3]) { - if(!nappiprew_3 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '3'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_3 = true; - } - else nappiprew_3 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_4]) { - if(!nappiprew_4 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '4'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_4 = true; - } - else nappiprew_4 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_5]) { - if(!nappiprew_5 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '5'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_5 = true; - } - else nappiprew_5 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_6]) { - if(!nappiprew_6 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '6'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_6 = true; - } - else nappiprew_6 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_7]) { - if(!nappiprew_7 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '7'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_7 = true; - } - else nappiprew_7 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_8]) { - if(!nappiprew_8 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '8'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_8 = true; - } - else nappiprew_8 = false; - if(pelaajaninputit[SDLK_9]) { - if(!nappiprew_9 && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { - hsnimi[hsnimikohta] = '9'; - hsnimikohta++; - } - nappiprew_9 = true; - } - else nappiprew_9 = false; - +#define TARKISTA_NAPPI(SDLK, MERKKI, merkki) \ + if (pelaajaninputit[SDLK]) { \ + if(!nappiprew[SDLK] && hsnimikohta < 15 && kasautuminen > 20) { \ + if (pelaajaninputit[SDLK_RSHIFT] || pelaajaninputit[SDLK_LSHIFT]) hsnimi[hsnimikohta] = MERKKI; \ + else hsnimi[hsnimikohta] = merkki; \ + hsnimikohta++; \ + } \ + nappiprew[SDLK] = true; \ + } else nappiprew[SDLK] = false; + + TARKISTA_NAPPI(SDLK_SPACE, ' ', ' '); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_a, 'A', 'a'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_b, 'B', 'b'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_c, 'C', 'c'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_d, 'D', 'd'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_e, 'E', 'e'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_f, 'F', 'f'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_g, 'G', 'g'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_h, 'H', 'h'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_i, 'I', 'i'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_j, 'J', 'j'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_k, 'K', 'k'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_l, 'L', 'l'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_m, 'M', 'm'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_n, 'N', 'n'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_o, 'O', 'o'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_p, 'P', 'p'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_q, 'Q', 'q'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_r, 'R', 'r'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_s, 'S', 's'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_t, 'T', 't'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_u, 'U', 'u'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_v, 'V', 'v'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_w, 'W', 'w'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_x, 'X', 'x'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_y, 'Y', 'y'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_z, 'Z', 'z'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_0, '0', '0'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_1, '1', '1'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_2, '2', '2'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_3, '3', '3'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_4, '4', '4'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_5, '5', '5'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_6, '6', '6'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_7, '7', '7'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_8, '8', '8'); + TARKISTA_NAPPI(SDLK_9, '9', '9'); + //kumitetaan if(pelaajaninputit[SDLK_BACKSPACE]) { - if(!nappiprew_bs && hsnimikohta > 0 && kasautuminen > 20) { + if(!nappiprew[SDLK_BACKSPACE] && hsnimikohta > 0 && kasautuminen > 20) { hsnimikohta--; hsnimi[hsnimikohta] = '\0'; } - nappiprew_bs = true; + nappiprew[SDLK_BACKSPACE] = true; } - else nappiprew_bs = false; + else nappiprew[SDLK_BACKSPACE] = false; //nappiäänet if(hsnimikohta != prewhsnimikohta) soitaaani(nappi1); diff -u src/pelilooppi.cpp src/pelilooppi.cpp --- src/pelilooppi.cpp 2010-02-17 19:10:50.632593743 +0200 +++ src/pelilooppi.cpp 2010-02-17 19:10:19.672597807 +0200 @@ -1016,7 +1016,7 @@ if(vihu[j].tyyppi == 3 || vihu[j].tyyppi == 5) i = 1; else if(vihu[j].tyyppi == 4) i = 3; else i = 0; - for(i;i>0;i--) { + for(;i>0;i--) { l = 0; k = 0; while(!k && l < vihusplatteremittermax) { //luodaan splatteremitter